På villovägar

Igår hade vi planerat en softardag med långa promenader. Tyvärr ställde det ishala underlaget till det för oss. På förmiddagen gick jag runda som brukar ta max 1 timme, men kom hem efter 1 1/2 istället. Både Isa och jag halkade runt som Bambi. På eftermiddagen tänkte jag att vi skulle ta lite större vägar istället, för dom kanske var plogade. Så gick vi längre och längre bort, och jag som avskyr att vända tillbaka ville givetvis hitta en väg runt. Till slut kände jag igen mig lite på gamla ridvägar, och traskade hemåt en annan väg...som blev väldigt lång! Vi var ute i över två timmar och virrade runt på de isiga vägarna, men Isa verkade inte ha något emot det. Det enda hon hade emot var att hon inte kunde springa obegränsat pga halkan...

Nu ska jag sätta fart med uppsatsen igen, hade en väldigt odisciplinerad dag igår pga många tankar i skallen, men under kvällens gågn fick jag mycket gjort. Snart är det handledning också, så det är bara att snabba på!

Bilder från gårdagens morgonpromenad:




Såhär halt är det överallt...


Tar itu med den stora pinnen




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för knepet, det ska jag ha i åtanke. ;)



Som ni traskar runt har ni snart bättre koll än vad vi har!

Postat av: Viggoflcoken

guu vad fint det ser ut!! Promenad får vi lägga in också =)

2009-02-11 @ 14:48:30
Postat av: Helena

Fy bubblan fr isiga vägar... idag fick vi också snö.... urs, vill inte!

2009-02-11 @ 22:36:58
URL: http://boxerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback