Fredag

Så var det fredag igen, och var tog denna veckan vägen? Jag har visserligen hunnit med massa skoj, men mindre med uppsatsen. Idag har jag dock varit och intervjuat min förhoppningvis nästa sista intervju. Vi har även varit och shoppat idag igen. Ekonomen i familjen (jag) har sagt nej till ny TV förrns vi har en säkrad inkomst. Och iom att Marcus har fått jobb nu, så var han inte sen med att övertala mig. Så nu har vi en stor och ny TV med tillhörande bänk, supersnyggt!

Medan Marcus var och handlade dessa elektroniska prylar begav jag mig mot Värmdö BK som ligger bakom köpcentrumet. Men eftersom vi har planerat in lydnadsträning på Nacka imorgon blev det lite jaktövningar i skogen bakom klubben. Såklart stack Isa iväg och åt nått äckligt precis innan vi skulle börja träningen. Jag skällde på henne och sen var jag tvungen att gå lite till för att själv kunna lugna ner mig. Jag blir så satans arg när hon sticker iväg och stoppar i sig skit! Även om vi lugnat ner oss betydligt när vi började träna så påverkade det resultatet i början. De första två linjetagen fungerade inte alls, men efter lite extra uppmuntran så var hon back on track. Avslutade med ett fritt sök där hon verkligen jobbade jättefint, trots snön och kylan som kan sätta bomull i näsan. Såklart glömde jag kameran även idag, det har varit en riktigt fin dag med sol. Det har även snöat lite till, så det är vitt på marken igen :)

Nu ska det spenderas några timmar framför TV:n :)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Åå lycka för marcus med ny tv äntligen!! Fatta hur mkt han väntat!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback