Lusse-bak

Ännu en helg lider mot sitt slut. Den kylan jag pratade om i föregående inlägg är för länge sen borta - nu är det tillbaka till det gamla gråa och trista väder med massa regn.

Måste börja med att ge lite utrymme åt fredagskvällen i detta inlägg. Jag och Anna var nämligen på konsert med inga mindre än Backstreet Boys. Det var ett riktigt kärt återseende, såhär 15 år sedan jag blev blixtförälskad i detta boyband. De sjöng en del låtar från nya plattan, men också väldigt mycket gamla hits. Vi skrålade och log två timmar i sträck - snacka om att man fick om i kinderna! Underbart var det iaf =)

I lördags hade jag hunddate med Anna och Natchos, en från gamla sökgänget. Det var riktigt länge sen vi träffades, så det var kul! Vi gick promenad med hundarna och pratade strunt, sedan tränade vi lydnad på Nacka BK. Vi blev kommenderade i fritt följ, inkallning, apportering och hoppet. Isa skötte sig bra på det mesta, men det är alltid bra att få lite kommentarer från andra. Allt kan såklart bli bättre!

När vi kom hem var det julbak på G hemma. Marcus hade föreberett lusse-deg och vi bakade och drack glögg - mys. På kvällen var det fest hemma hos syter.

Idag har det varit lite mycket på agendan för min del, så Isa har fått umgåtts med hussen. Och de har varit ute och spårat! Isa hade gått jättefint, men varit lite övertaggad och därför också gått väldigt snabbt. Hon hade ändå fokuserat och hittat alla apporter, så det är positivit. Själv har jag haft en stalldag och varit ute och rejsat med Dirk. På eftermiddagen har vi haft julfika här med Marcus kompisar, då vi druckit glögg och ätit hembakade lussekatter och pepparkakor. Snart är det dax för mig att gå tillbaka till stallet och rida Constantido.






Kommentarer
Postat av: mamsen

Ser jättegott ut, när får man smaka?

2009-12-06 @ 19:26:49
Postat av: Johanna och Stina

åååå vad gott!

2009-12-06 @ 20:04:25
Postat av: Hanna

Mamma: Du får alltid komma hit och smaka :)

2009-12-06 @ 20:44:59
Postat av: Lisa

Jösses så fina lussebullelängder!! Ser ut som hästsvansar!! ;)



Mysigt med mycket ridning. Men synd att vi inte prickade in ett möte, ser dock ut som om din kalender var rätt full. Hehe! Jag har jobbat mycket, som vanligt. Men är ledig lite i veckan, när du jobbar - suck!



Nästa helg hundmässa, ska du dit och kika?



Kram kram!

Postat av: Lisa

Jag jobbar tyvärr torsdag kväll/natt!



Visst är det skandal, vet inte hur vi lyckats. ;)

2009-12-07 @ 22:51:05
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback