Slut på slappardagarna

Nu är hela familjen åter samlad i Gustavsberg. Nu börjar allvaret =) Marcus återvänder till jobbet imorrn efter 3 veckor semester, Isa blir passade av dagmatte och jag tar nya tag på jobbet.

Vi åkte hem rätt tidigt från landet idag pga vädret. Helgen har bjudit på några riktiga åskskurar, och då är det inte lika roligt att vara där ute. Idag blåste det kuling och vi åkte hem med mamma och pappa i deras båt. Väldigt skumpigt! Varken jag eller Isa tyckte att det var någe vidare, Isa pga rädsla och jag pga min åksjuka.

I fredags spårade vi faktiskt lite. Marcus gick ut ett ca 500 meter långt spår. Pappa sågade till några pinnar vi kunde använda som apporter precis innan spåret, så det fanns inte mycket vittring (av mig iaf) på dem. Detta märktes tydligt när vi spårade. Början gick finfint men hon gick över både apport nummer 2 och 3. Sedan virrade vi runt en del i slutet innan hon hittade slutapporten. Vi nåste träna mer med sådana apporter - jättebra träning ju.

I fredags var det även sista dagen med medicin för Isas del. Hon verkar helt bra nu och vi ska börja blanda i lite av hennes vanliga mat i veckan.

Isa sover på hennes favoritklippa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback