Inte ett moln...

… så långt ögat kan nå. Och så har det varit nästan hela veckan. Vi har inte gjort mycket mer än legat nere vid bryggan och badat. Det är nästan 20 grader i vattnet och det har varit alldeles för varmt för att vara uppe vid stugan.

I torsdags kom Marcus pappa, Gittan och hans farmor och farfar och hälsade på. Vi har solat, badat, kollat runt lite på ön och ätit middag med mina föräldrar. De verkade tycka att det var väldigt mysigt här ute, och såklart bidrog vädret med lite också. Efter att de åkt hem i fredagskväll var jag väldigt slut och kände att mitt halsont som jag känt i några dagar övergick till en förkylning. Inte roligt när man vill bada hela dagarna! Hoppas iaf att det inte blir värre…

Isa mår mycket bättre nu! Hon har inte hulkat eller spytt nått sen hon började äta medicinerna. Hon verkar också mer avslappnad nu och kan lämna min sida lite utan att hon tror att jag försvinner. Hon har såklart levt loppan nere vid bryggan de senaste dagarna och blir underhållen av alla människor där nere. Idag har det dock börjat komma lite alger pga det allt varmare vattnet, men jag hoppas att det försvinner snart igen.

Igår spenderade vi den sista kvällen i skärgården med en trevlig middag på Rögrund. Det var grillafton med god mat och dryck och en underbar solnedgång över vattnet. Imorrn är det jobb som gäller igen så vi åker hem ikväll. Marcus och Isa har dock en vecka semester till och åker tillbaka hit ut nångång i mitten av veckan– lyckostarna!


Badliv






Fördrink hos mamma och pappa


Sonledgång vid Rögrund

Kommentarer
Postat av: Johanna och familjen

Underbart!

2009-08-09 @ 20:33:51
Postat av: Lisa

Nämen oj, magkatarr på lilla Isa. Stackarn! Skönt att medicinerna har hjälpt. Och likt er så har även vi positiva saker att säga om Värmdö Djurklinik, de är trevliga och duktiga! Skönt att ha dem nära! Tur att man inte behöver dit så ofta dock ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback