Underbar helg

Nu är vi tillbaka från våra bravader över helgen. I torsdags åkte jag och Isa till Kalmar för examination av uppsatsen. Efter det var det meningen att vi tjejer skulle ut och fira lite, men vi var så otroligt trötta på kvällen, så det blev mys hemma med grillning och god mat istället. Antagligen blev vi alla lite trötta efter att all stress rann av oss...

I fredags var det äntligen dax att återigen träffa Helena, Puma och Tisla. Vi har ju inte setts sen vi flyttade ifrån Kalmar. Det var ett kärt återseende, boxertjejerna visade tydligt sina känslor genom massa boxerpussar - gilla :) Vi åkte till skogs för lite träning, picknick och promenad. Isa fick spåra ett skogsspår som gick väldigt bra! Det märks att hon tycker att det är roligare att spåra i skogen istället för fält. Efter spårningen gick vi en promenad och Helena hade ansträngt sig och bakat kladdkakemuffins som vi åt i solen. Jättemysigt! Både Isa och jag har saknat vår boxerfamilj! Mer bilder finns på
Helenas blogg.





Pinnar är gott




Fredagen fortsatte med en trevlig lunch på stan i Kalmar med Emma för att sedan åka vidare till Norrköping, hämta upp Marcus och sedan vidare till Johanna och Danne. Dom har ju skaffat sig en till liten valp som jag gosat med hela helgen. I lördags åkte vi ut till deras landställe och har varit där hela helgen. Det har varit jättemysigt och helgen har bjudit på många skratt och trevligt sällskap. Både fyrbenta och tvåbenta har njutit av livet till fullo. Isa och Viggo busar som vanligt väldigt mycket, men vi har även hunnit med att träna lite. Igår blev det några vattenmarkeringar som gick ganska bra. Vi har lite svårt med att inte skaka innan avlämning, men har varit dålig på att träna det också. Idag la jag ett fältspår till Isa med lite knepigheter i (över två diken och ganska mycket blåst) men hon klarade det galant! Nu ligger det en utslagen hund och sover här hemma, efter en lyckad helg med massa bus med gamla vänner, massa bad och bus samt lite jagande av gäss.


Mys nere vid sjön






Coola småttingarna


Valpmys


Helgen avslutades med att jag fick ett mail där det står att jag fått VG på min uppsats - weeeiii.. Vilken helg!
Tack allihopa som gjort helgen minnesvärd =)
Det kommer säkert mer kort från helgen senare, nu ska jag sova.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så härligt det ser ut och låter och tusen Grattis till ditt fina betyg. vilken dotter .Vi är så stolta.

Kul att få rå om Isa i helgen på Nämdö.

kram mamsen

2009-04-20 @ 14:04:52
Postat av: Helena och boxrarna bus

Visst var det mysig att träffas. Ni verkar haft det gott hos JDSVS också. :D Sting är ju sockersöt. :D Det kommer komma mer bilder sen hos oss, en del kanske jag skickar till dig med - har bl.a. en bild på Isa som är så fin.



kram

Postat av: Lisa

Vilken helg ni har haft! Hanna med valp i knät... såg farligt ut? ;)



Hoppas du kommer ut till klubben så vi får ses lite idag!

2009-04-20 @ 17:03:05
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Johanna och Gänget

TACK för ert underbara besök, alltid lika roligt!



Lisa, det var farligt! Hade jag itne haft koll så hade han nog suttit i en lägenhet i sthlm nu! Hihi!

2009-04-20 @ 17:24:56
Postat av: Karro och King :)

Vilka mysiga bilder, häligt med grillning :)

2009-04-21 @ 22:11:59
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Karro och King :)

Vilka mysiga bilder :)

Och häligt med grillning :)

2009-04-21 @ 22:15:04
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback