Dagarna går..

Vill först tacka för alla gratulationer, det värmde verkligen!
Dagen efter tävlingdagen, i söndags, kom mamma hit och hade blommor med sig till oss för att vi varit så duktiga. Isa blev väldigt glad!



Mamma och jag gick en promenad runt sjörundan med Isa och var sedan och kollade på lilla Rose. Även mamma tyckte det var liten sötnos =)

Igår, måndag, satt jag och pluggade hela dagen (fast jag inte fick speciellt mycket gjort). På eftermiddagen åkte vi till Lisa som passade aussietjejerna och busade lite med lilla Choice. Vi körde uppletande också, något jag inte gjort på ett tag med Isa. Eskil och Loi hade råkat vidgat rutan lite innan Isa skulle köra, så hon sprang alldeles för djupt. Men när hon väl började fokusera och satte på näsan gick det alldeles utmärkt.

Idag har vi varit ute och sprungit på förmiddagen och varit på långpromenad på eftermiddagen. Vi stannade till på ett fält och började friska upp minnet på framförgåendet lite. Det gick rätt bra, ska nog börja ha med en leksak på promenaderna och träna det kort men ofta.

Vilket väder det har varit på senaste tiden! Jättefint med strålande sol. Tyvärr har detta inneburit att fästingarna börjar pryda Isas päls igen. Jag har även börjat hoppa till för alla pinnar som ligger i skogen (det KAN ju faktiskt vara en orm).. Hur mysigt det än är med vår så är ormar och fäsingar ett konstant orosmoment.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad söt hon är med blompaketet.Vad gäller fästingar och ormar så är vi ju vana med det, inte sant?



Kramar

2009-04-08 @ 10:33:19
Postat av: mamsen

Vad söt hon är med blompaketet.Vad gäller fästingar och ormar så är vi ju vana med det, inte sant?



Kramar

2009-04-08 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback