Återförenade!

Ja, nu är hela familjen samlad igen =) Isa kom från landet med mamma och pappa i eftermiddags medan jag var på jobbet. De hade lämnat balkongdörren öppen så att hon kunde sitta och titta ner, och såg mig därför direkt när jag kom cyklandes på innegården. Det var en överlycklig hund som överföll mig i dörren =)

När hälsningsceremonin var över somnade hon direkt i sin säng och jag bytte om och traskade till stallet. Efter en timmes tid kom sedan Marcus (som kom hem från Kalmar när jag var i stallet) och Isa, och så gick vi en kvällspromenad tillsammans med Rose som fortfarande är lite överansträngd i ett ben. Det var mys det!

Imorrn väntar en ny vecka och nu ska jag ta tag i jobbsökandet - någon som vet något lämpligt till en informatör/kommunikatör/marknadsförare eller ekonom är mer än välkomna att hojta till ;)


Marcus och lill-Isa tillsammans med Isas mamma

Kommentarer
Postat av: Johanna och gänget

Ååå vi har aldrig sett fisens mamma så fin!!! å fisen som liten... mer såna bilder!

2009-04-26 @ 21:30:54
Postat av: Helena och boxrarna bus

Oj vad lika mor och dotter är, iofs inte så förvånande, men oj. Vilken sööööt bild. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback