Ändrade planer

Påskhelgen har varit underbar! Vi åkte ut till landet i torsdags och har haft tre underbara dagar där ute, med solsken. Jag har suttit en del med uppsatsen, men har kunnat sitta en del ute på verandan med linne och skrivit. Har tom blivit lite röd i ansiktet.

Isa har levt loppan och varit ute hela dagarna och busat. Hon har givetvis också tagit årets första simtur, det gick inte att stoppa henne.




I lördags fick jag ett telefonsamtal som sa att jag kommit med på min reservplats på appellspåret annandagpåsk (alltså imorrn). Och vi som inte tränat nån lydnad sen tävlingen, spårat en gång osv. Shit! Jaja, det får gå som det går. Så vi åkte hem från landet idag och hoppas att Isa hinner vila upp sig lite tills tiiidigt imorrn bitti, ska väl upp runt 5-snåret. Nu måste jag bara läsa på reglementet och se vad det är för moment vi ska genomföra imorrn. Framförgåendet vet jag ju redan att vi inte har, så den kommer jag att avstå för att slippa förvirring för Isa. Får kanske repetera lite inkallning och linförighet ikväll på sista kissrundan för att friska upp minnet lite.


Kommentarer
Postat av: Johanna med flock

LYCKA TILL!

2009-04-12 @ 18:35:54
Postat av: Moa, Lucas & Oscar

Good luck!!

2009-04-12 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback