Ändrade planer

Veckan har börjat i arbetets tecken. Även om jag endast jobbar halvdagar eftersom Isa inte kan vara själv längre så är det upp tidigt för att hinna med en ordentlig morgonpromenad innan jobbet. Igår när jag kom hem vid två-tiden gick vi till stallet för att rida. Tyvärr var Rose halt så det blev ingen ridning. Istället gick jag en promenad med både Isa och Rose, i var sin hand. Tyckte det var en riktigt bra träning för Isa, hon är ju lite reserverad mot hästarna annars. Men det gick bra... Tyvärr ville hon inte riktigt lyssna på mig när hon var lös ("vågade" inte komma fram eftersom jag stod vid Rose, men sånt är ju bara dumheter). När vi sedan kom hem hade jag planerat en lydnadsträning på kvällen, men Isa verkade så trött efter helgen så vi stannade hemma och tog en lugn kväll.

Idag var det jobb på förmiddagen igen, men hade planerat en del på eftermiddagen och kvällen. Det blev dock ändrade planer och jag sitter nu på landet med pappa istället. Det var egentligen meningen att jag skulle hit imorrn men det passade bättre att åka med pappa idag istället. Här ska jag och Isa ägna våra dagar med att söka jobb, träna och måla verandan... Mys =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback