Aktiv dag

Idag har vi varit i farten - det gillar jag! Inledde med morgonprommis, en stund med uppsatsen och lite städning innan jag for till föräldrarna för att prata med min handledare på telefon (har ingen hemtelefon nämligen). Jag har länge försökt boka tid till handledning, så nu kändes det oerhört skönt att äntligen få prata med någon, såhär drygt en vecka innan inlämning. Det var en positiv handledning också, han tyckte det såg bra ut och kommenterade bara det jag själv inte är nöjd (eller färdig) med. Nu är det bara att ge gärnet åt slutsatsen sista veckan!

Väl hemma igen mötte jag upp Anna som skulle följa med mig till stallet och kolla på lilla Rose. Isa fick en snabb kissrunda och blev väldigt förnärmad när hon inte fick följa med. I stallet hade vi sån otur att båda ridhusen var upptagna, men som tur var hade utebanan torkat upp under dessa soldagar, så det gick att rida där. Oj va trött jag blev. Hon är lite seg lilla Rose, men underbart gullig =) Min ben fick sig iaf ett ordentligt träningspass, undra om jag kan gå imorgon.

När jag kom hem från stallet bytte jag snabbt om och packade in Isa i bilen för att åka och hämta Lisa och Loi. Vi hade träningsdate på klubben. Vi blev kommenderade i lydnadsklass II och vi kommenderade Lisa lite i ettan. Vi ser fram emot att tävla tillsammans med dem snart! =)
Isa genomförde en superträning tycker jag. Hon hade jättebra attityd och även om inte alla moment sitter helt, så var de klart godkända. Lisa filmade vårt "uppvärmnings- fria följ" som man kan se här:
http://www.youtube.com/watch?v=LG8OweDvFtM
Jättenyttigt att se en själv på film, man ser så mycket mer då!

Nu har jag precis ätit och duschat och känner hur tröttheten smyger sig fram. Imorgon ska Isa få en vilodag med bus med aussiekillarna - jag själv ska förmodligen jobba på eftermiddagen. Sov gott!

Lisa tog lite bilder under träningen






Foto: Lisa

Kommentarer
Postat av: Johanna och Sting

Åå vad fina ni är som matchar!

2009-04-03 @ 06:24:04
Postat av: Lisa

Tack för både igår och idag!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback