Mycke nu...

Närå, det är inte att man går sysslolös här inte, fullt upp i skolan! Isa har varit lite trött efter helgen men hon fick följa med mig ut och springa i måndags, det är ju bra motion för henne med :) I tisdags var det träning på klubben som vanligt, men inge skott den här veckan. Vi tränade dock på hoppet, lite fritt följ och inkallning. Det gick ganska bra, men jag märkte direkt att hon tappade fokus i hoppet när det blev fel några gånger. Men gör jag nått som hon kan efter det kommer den glada minen tillbaka. Vi fick även till en platsliggning, där hon låg, dock inte så avslappnat som hon gjort tidigare (tänk om skotten förra veckan ställer till det nu!).

Igår var vi i stallet. Jag kände mig lite stressad när jag åkte dit, men såfort man börjar pyssla så sänker sig pulsen och skola och böcker känns som hundra år bort, skönt! Det var en underbar dag med strålande (varm!) sol. Ninja var mysig, Isa strosade runt och kattungarna  myste i sadelkammaren. Det var till och med så varmt att jag var tvungen att rida i t-shirt, det ni! Isa fick busa i vattenslangen när jag fyllde på vatten, till hennes förtjusning, kändes som en sommardag helt enkelt!

Imorrn är det sista dagen för denna hårda vecka. Efter skolan är det spår med Eea som gäller, sen kommer helgen som kommer att tillbringas på jobbet. Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv, har nästan tagit lite vatten över huvudet som jobbar under en sån krävande kurs som jag har nu.






Fladder-öra =)

Kommentarer
Postat av: Viggo

söt-öra!

2008-09-25 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback