Veckoslutet

Igår hade Isa en ganska så lugn dag, precis som sin matte. Jag har en förkylning på gång och kände mig helt orkeslös, så Isa fick motionera med snälla favorilektant Sara som tog med Isa på en springtur. Hon var ganska slut när hon kom hem =) (Isa alltså). Idag traskade vi dock bort till brukshundklubben, med solen skinandes på oss. Idag tränade vi snabba ställanden och sändandet till rutan. Det gick bra med allt, men jag kan inte låta bli att känna att vi inte kommer framåt någonting när man tränar såhär "sällan". Kanske är två ggr i veckan inte sällan för en del, men för mig känns det som att vi står stilla i de nya momenten. Samtidigt kan jag inte ställa högre krav på henne eller träna oftare, för då tappar hon motivationen som vi precis återfått! Ett knasigt dilemma det där.

Nu är mina föräldrar på väg hit, så veckoslutet kommer att spenderas med dom. Ikväll ska vi äta middag här och imorrn ska vi förhoppningsvis åka till Öland och promenera om vädret tillåter. Det ska bli himla trevligt och lite vemodigt också, för det är sista gånger vi har en helg tillsammans i Kalmar innan vi flyttar upp till Sthlm igen! (vilket såklart är jättekul samtidigt som det är ledsamt att lämna allt i Kalmar, kan inte alla bara följa med uppåt?? ;) )

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Vi väntar på er häruppe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback