Otrevligt väder

Varför är det alltid storm i Kalmar? Idag höll jag knappt på att ta mig hem på cykeln, regn och blåst rakt i ansiktet på mig! Egentligen skulle jag ha tränat i eftermiddag, men varken jag eller Isa kändes oss motiverade av vädret, så det blev en liten kissrunda och sen inomhusträning istället. Tur att jag hann med en långpromenad i morse, synd bara att jag inte tränade då som jag egentligen hade tänkt.
Men vi tränade istället vidare på fjärrdirigeringen och vittringsapporteringen. Hon var lite för taggad idag, slängde som på alla pinnar och hoppade i varje byte i fjärren, så bättre träningspass har vi väl skådat.

Igår var Isa trött, vet inte om det var sen träningen i tisdags eller om hon bara hade en dålig dag. Vi gick dock en eftermiddagspromenad med Helena och Tisla bort till tyska bruket, det är ju så himla fint där! Isa har skött sig bra efter tillsägelsen i tisdags, hon har haft bättre koll och minder bomull i öronen.

Nu ska jag snart prova på ett nytt pass på friskis, danspass! =) Hoppas jag inte får ett träd i huvudet när jag ska dit!

En höstdag för länge sen, ca 3 år...





Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blev jag också sur över, att man itne fick svaren... Men men. 121 får man vara nöjd med. ;)

Postat av: Johanna och Stina

Bra att bomullen är borta, glöm inte att den lätt hittar dit igen =)

2008-10-31 @ 23:09:40
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback