Händelserik helg

I helgen har mina föräldrar varit här. Det har varit jättemysigt! I lördags fick en härlig och solig (men blåsig) höstdag som vi mestadels spenderade på södra Öland. Vi gick en promenad på alvaret och besökte Ölands södra udde och Långe Jan. Isa var självklart med och levde loppan.

I dag fixade pappa och Marcus vår mellanvägg till bilen! Weeehooo! Så nu sitter den där, passade perfekt =) Tyvärr gick inte bilen igenom besiktningen i torsdags, avgassystemet som läcker, men den ska lämnas in på verkstan imorrn, och förhoppningsvis kostar det inte skjortan och förhoppningsvis blir det klar ganska fort. Sen är det helt klar =)

Idag efter att mamma och pappa hade åkt åkte jag och Helena till Lindsdal för att gå en promenad. Jag tog även med mig lite dummies för att träna lite på fälten som finns där ute. Blev ett ganska kort pass, men Isa var jätteduktig fast det blåste så mycket idag! Isa och Tisla blev som vanligt otroligt skitiga, så Isa fick sig ett bad när vi kom hem.

Imorrn börjar en hektisk vecka med hemtenta hela veckan och arbete på helgen.

Bilder från gårdagen:









Kommentarer
Postat av: mamsen

hallo vännen! Vilka fina bilder! Det äldre paret såg glada och nöjda ut.

Tack Isa för fin helg och hälsa din matte och husse och tacka för att ni finns.

Mun puss

2008-10-19 @ 20:14:49
Postat av: Johanna och Stina

VI SAKNAR ÖLAND!! OCH ER!

Postat av: Svensksunds spa (Kina)

Min och Viggos Matte kanske någon gång ordnar internat, träning o spa med övernattning, då kanske ni kan komma ! HA DET GOTT :)

2008-10-21 @ 19:49:36
URL: http://www.freewebs.com/svensksund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback