Snart slut på denna vecka....

Tiden går fort. Isa har haft fullt upp hela veckan, men det gillar ju både  hon och matte. Vi har bland annat hunnit vänja in Isa hos Sara som ska hon henne över helgen när övriga familjen åker till dalarna på kalas. Hon älskar visserligen Sara, men hade inte varit hos henne på ett tag.

Sedan har vi hunnit med stallet där jag la ett spår till Isa med 3 vinklar och 4 apporter. Denna gången gick jag närmare henne igen och höll emot lite mer för att hon skulle bli noggrannare i vinklarna. Klarade den andra och tredje vinkeln galant, men det första virrade även jag bort mig tyvärr. För övriga mår Ninja jättebra och jag började hoppa  henne lite denna veckan, jättekul att hon börjar orka lite mer nu!

Idag har vi varit uppe och tränat lydnad i regnet. Tränade mest inkallningar men även lite fjärr och "platssittning". Isa var på hugget trots att hon var heeelt slut efter stallbesöket igår, hon fick nämligen busa lite med Atlas efter träningen, plus att hon var med oss på banan när jag och Ninja hoppade, det blir man trött av säger Isa!

Nu åker vi upp till Stockholm och rättvik (?), återkommer sent söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du, och Isa, får en trevlig helg. Och att det går bra med hundvakten. :)

Postat av: Johanna och Viggo

trevlig resa! saknar er!

2008-11-14 @ 20:40:47
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback