Halloween...

...och utklädnad för hela slanten! Isa har dock sluppit i år, hon har istället varit hemma och vilat medans vi tvåbenta varit ute och svirat. Jobbade även i lördags, så det har inte blivit nån träning i helgen. i fredags var Puma här när övriga i familjen var på utställning i Växjö. Himla trevligt :) Vi satt hemma hos oss och skrev rapport och Puma provade att lägga sig på alla möjliga ställen som var mjuka och sköna, hon kan ju inte veta att det är hundförbud i våra sängar :) Den platsen jag gjort ordning till henne (med mjuka grejer på golvet) dög inte länge, så det slutade faktiskt med att hon kröp upp på en stol bredvid mig och la sig halvt i mitt knä, haha- den sidan av Puma ser man sällan på promenaderna ;)
På lunchen traskade vi upp till klubben för lite träning för Isa. Det gick ganska bra,  mitt i passet fick Puma lite aktivering för att få igång Isa lite mer (bra det där med två hundar) vilket fungerade! Isa var helt ifrån sig när jag busade med Puma och efter det var jag guld värd.

Idag har jag varit väldigt seg, dels säkert på grund av utekvällen igår men även för att jag har så otroligt ont i halsen. Inget vidare med tanke på att vi har slutspurt på denna otroligt jobbiga men lärorika kurs i början av veckan. Husse har varit ute med Isa i det fina vädret och bekantat sig med en liten blandrastjej med tillhörande husse. Dock verkade inte Isa tycka att hon var så rolig. Men till Isas lycka stötte de även på Boo som hon inte träffat på evigheter, så det var ett kärt återseende. Även om de inte bor så långt bort blir det inte alls samma spontana träffar som när man bor i samma hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback