Första snön!



Idag när jag vaknade var det ett vitt snötäcke ute :) Och solen strålade! Så efter frukost packade jag träningsväskan och kameran för att träna lite och njuta av det vackra vädret. Vi gick raka vägen till klubben och tränade först.
Idag fokuserade vi på ställandet och rutan igen eftersom vi låtit det sjunka in lite. Isa var med på noterna och jag tycker nog att träningen går i rätt riktning iaf, vilket ju är tur det! Mellan momenten gjorde vi lite kvarsittande som också går bra, körde ju dock utan någon störning.

Efter träningen gick vi hemåt i lugnt tempo och fotade lite. Det är inte ofta man ser Isa utan en pinne i munnen på dessa promenader, att "döda pinnen" är  Isas absoluta favoritsysselsättning. Och mig stör det inte sålänge hon inte sväljer pinnarna. Underbar dag har vi iaf haft!


Isa i en paus på lydnadsplan




Detta är livet, säger Isa


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

underbart! Här har vi med varit ute i den lilla snön som finns! Låg is på sjön med!!

Postat av: Helena

Vad fin det sista bilden var. :)

2008-11-22 @ 15:50:13
URL: http://boxerbus.wordpress.com
Postat av: Lisa

Visst är det mysigt med snön!

2008-11-22 @ 19:03:26
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback