Fotbolls-tjejen

Fasen va trist det börjar bli med all denna sjukdom. Isa håller på att gå i taket här hemma och jag hatar att inte kunna röra mig med min satans fot. Isa känns mycket bättre och nästa vecka är det hela tre veckor sen operationen, så då tänkte jag utöka promenaderna något (om min fot tillåter, annars är det tur att husse finns). Denna veckan har vi ägnat oss åt lite inomhusträning i form av fjärrdirigering och leta godis. Det tycker hon är sådär då "godiset" är hennes speciella mat som hon äter nu, men det går bra ett tag iaf.

Sedan har husse köpt en ny boll till henne, en likadan som hennes favvoboll (som tyvärr börjar gå sönder). Nu vet hon inte vart hon ska ta vägen när hon har två så väderfulla bollar (meningen vad väl att den gamla skulle slängas, men ingen får sig till att göra det). Så när hon vill bli sysselsatt lekar hon så fint med sina bollar och "spelar fotboll" med dem (hon dribblar dem mellan benen). Sååå himla söt =) Hon måste fått det från sin matte, som älskar att kolla på fotboll...

image329
(Gammal bild på en fotbolls-intresserad Isa, i liten mindre format)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kan ju onekligen bara bli bättre nu, eller hur? ;) Ibland är det ju som sagt himla tur att de där hussarna finns det med.

Ta hand om er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback