Bilder från gårdagen

Igår var vi äntligen i stallet igen. Eftersom min fot fortfarande ömmar blev det lösgalopp i paddocken för Ninja, Lavendel, samt Rizza med hennes tre veckors gamla hingstföl. Sååå himla söt! Isa var glad över att vara gårdshund igen. Det var så varmt igår så jag faktisk spolade henne lite med vattenslangen, till Isas lycka. Jag skulle ta med mig kameran, men eftersom batteriet var helt slut så blev det mobilen istället, därför är kvaliteten på bilderna i helt bra.

image331
Weee, va kul med vatten!

image332
Mera, mera!

image333
Rizza, stolt nybilven mamma (som jag red förut)

image334
Söta Ninja och Lavendel bakom henne

image335

image336

image337
Så gudomligt söt!


Nu är det kvastkampen som gäller från och med idag till söndag. I år får Isa tyvärr inte vara med som tidigare år, utan hon ska vara hemma med Martin istället. Isa tycker nog inte att det är lika roligt, men det är bara bra för henne att ta det lite lugnt nu. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

Postat av: Fanny Gillbjer

nytvättad hund kanske? ;)
kika gärna in min blogg:D

2008-05-08 @ 17:52:41
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Sara

aaw fina bilder :)

2008-05-08 @ 17:54:00
URL: http://ssaraaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback