Slut på veckan..

Här har det varit full fart. Lydanden går framåt och det blir bara finare och finare väder =) I fredags klämde jag och Helena in ett skogspass på eftermiddagen, vilket nog var behövligt för alla fem (2 mattar och 3 hundar). Alla hundar var på G och för en gång skull kom boxrarna hem skitigare än Isa =)
Jag och Isa fokuserade på jaktträning medan Helena körde uppletande. Isa var väldigt förargad över att hon inte fick springa runt och leta saker i rutan hon med, utan "bara" fick nöja sig med dummies. Men efter några linjetag kom viljan tillbaka till henne och allt gick jättebra =)

Denna helgen har jag varit ledig eftersom jag och Maddi har haft 50-årsfest. Jo, vi blir ju gamla tanter nu. Isa har varit med och förberett och det är en fröjd att se att hon inte är så reserverad mot människor längre. Vänner har kommit och gått, och alla har fått en glad hälsning från Isa, som efter några minuter ändå kan lägga sig ner och somna om trots allt stök runtom. På kvällen fick hon dock vara hemma och sova, tror inte hon hade uppskattat att vara med på festen, som blev alldeles underbart lyckad by the way! Idag har jag städat mestadels av dagen, men en långprommis med Linn och Boo har hunnits med i solen.

Lite bilder från fredagen skogspromenad:
image305

image306

image307
Matte, jag kooooooommer!

image308

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Tråkigt att se att man redan måste satsa på fästingskydd.. här uppe blev vi påminda om ormarna idag när en snok låg o sola! Så även fram med ormtabletterna!

2008-03-16 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback