29:e februari

Igår var det den första 29:e februari Isa upplevde och det firades med skogsträning =)
Vi tränade uppletande, som är något som legat lite på hyllan ett tag eftersom hon blandat in hög nos i spårandet med. Men eftersom jag inte har någon bra skog att träna i och därmed ingen bra plats att lägga spår på, så blev det uppletande. Och det är ju det roligaste Isa vet efter personsök, så hon var nöjd.
Jag la ut 4 föremål i en lagom stor ruta, några välbekanta föremål och en gammal plånbok hon aldrig sett. De tre föremålen plockade hon in helt utan problem, men hon fick kämpa på ordentligt med plånboken. Verkade inte få upp nån vittring alls på den. Jag fick gå ut och visa den för henne en gång till, och när jag sedan kommenderade henne att leta igen sprang hon rakt förbi den.... Hennes frustrationen började dock snart att stiga och hon luktade med hela sin kraft sakta fram emot föremålet och plockade in den. Trodde det skulle bli mer diskussion om att ha den i munnen, men icke... sån duktig tjej =) Men satans så trött jag är på att inte kunna ta mig till träningsplatser, så jävla trött på att vara strandsatt.

Den här helgen jobbar jag som vanligt och eftersom Marcus är i fjällen har Isa fått vara hemma hos Stina hela dagen. Jag cyklade dit direkt efter jobbet så fick hon springa hem, som en kvällsprommis. Imorrn är det Sara som ska passa henne.. himla tur att man har vänner som kan ställa upp i sista stund, vad ska man göra sen (om tre månader!!!) när det helt plötsligt inte finns några hundvakter.. Eller när man flyttar till stockholm? Sånt som kan göra en sömnlös, men som inte lönar sig att man oroar sig över nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna, Danne och Viggo

Vi har värsta lösningen på dina problem. Skippa sthlm o flytta hit till oss istället.. Då kan vi hjälpas åt.. jag o danne är ju lediga minst ett år framöver snart nån av oss så vi finns! Här kan vi samåka till nya träningsställen å mysa! Låter det bra? Vänligen kontakta bostadsservice ala Johanna så ska jag hitta nåt bra åt er =)

2008-03-02 @ 08:19:34
Postat av: Hanna

Svar: Hahaha, ni är för söta! Då är det bara jobb som saknas =)Jag hade visserligen trivts i retriever-täta norrköping =)

Postat av: Helena och boxrarna bus

Ash, på fredag har jag praktik till sent.. :S Men ta ni då om det passar er andra. Imorrn kommer min nya mobil på posten (om det går som det ska) så snart ska det gå och ringa eller smsa mig som vanligt igen.

2008-03-02 @ 23:58:55
Postat av: Ivanna & Ollie

Hej hej, fredag passar tyvärr inte, det är min jobbarhelg så det är fullt upp med det. Måndag är jag ledig dock! Kanske kan styra up nåt då?

2008-03-03 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback