Uppdatering med bilder

Bloggandet har blivit lite lidande den senaste veckan. Examen har tagit mycket tid med besök från både min och Marcus sida.
På onsdagsmorgonen åkte jag och Isa till skogen för lite träning. Det är ju fortfarande så varmt att det inte går att träna på brukshundklubben (eller kan kan man väl, men det är väldigt varmt), så då är skogen ett bra alternativ. Vi spårade, det gfck bra.
Sedan började våra gäster anlända till Kalmar och hela torsdagen gick åt till att dricka champagne, äta och gråta tillsammans med mina vänner. Det var en vemodig dag...

Fredag blev en riktig semesterdag. Vi åkte till Öland och spelade minigolf på fantasibanan i Färjestaden, sedan köpte vi mat och tog med oss det till campingen Haga park. Underbart sommarväder! Isa var givetvis med. På golfen var hon lite frustrerad av att inte få leka med bollarna, och lyckan var total när hon märkte att vi slog oss ner på stranden precis vid vattnet. Även om det var många hundar runt henne traskade hon bara runt i det långgrunda vattnet och lekte med sig själv. Hon badade konstant den tiden vi var där, vilket var ungefär hela eftermiddagen.

I helgen har det varit jobb för oss båda, men i lördags hann jag åka till skogen och träna jakt. Och idag har vi tränat lydnad efter jobbet. Lydnadsklass II börjar släppa nu, känns jätteroligt!


Mina älskade tjejer!






Isa njuter av vattnet




Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

UNDERBART! Som jag minns vår tid i kalmar! SaKNAR!!

2008-06-09 @ 11:54:38
Postat av: mamsen

Tack för en underbar avslutning och vad kul det var att träffa er igen och se att Isa var sig lik. snart ses vi igen.

sommarkram

2008-06-09 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback