Midsommar över...

... och det blev en himla lyckad helg på Nämdö. På midsommarlunchen satt vi nästan 35 personer på vår veranda och på kvällen var vi otroligt många, skitkul att så många kom =) Ullis och Pontus stannade hela helgen och fick uppleva den ganska omfattande festen på midsommardagen också, trevligt. Isa har varit med hela helgen, och har haft det bra. Hon har dock haft lite svårigheter med att slappna av, av förståeliga skäl. Men nu är hon kvar på landet med pappa som är där ute denna vecka, så nu är hon en riktig gårdshund.

Innan Nämdö hann vi besöka Norrköpingsborna, vilket alltid är lika trevligt! Vi fick äntligen träffa Stina och Isa fick gosa med Viggo, något som båda två verkade ha saknat. Vi passade på att våldsgästa dem på väg ner till Kalmar igen i måndags, kan ju inte åka förbi en bebis utan att säga hej! Dock var den dagen inte den bästa för Stina och mig, hon började gråta varje gång hon tittade på mig... tur att Marcus är så bra med barn när det blir dax för egna ;)

Här hemma är det tomt och lite trist nu. Det är mycket jobb och ingen hund som är glad när man kommer hem. Men nu är det bara två arbetsdagar kvar för mig, sen åker jag uppåt igen. Har hunnit kolla på Sex and the city-filmen med mina tjejer från jobbet. Såååå bra, tycker en romantiker som jag!

Tror säkerligen att bloggandet kommer att drabbas en del av vår semester, men ska försöka uppdatera då och då.

Hundarna



Sötis Stina!



Kommentarer
Postat av: Norrköpingsfolket

Tack för besöken, alltid lika trevligt!

Postat av: Moa

Jätte trevligt att träffa er!!

2008-06-28 @ 09:14:11
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback