Fri hund på landet

Det går verkligen ingen nöd på Isa inte. Hon lever loppan ute i Stockholms skärgård. Husse och matte har varit i Kalmar och jobbat i en veckan, medan Isa stannade på Nämdö med pappa. Hon har strosat runt på gården, badat och gått långpromenader med grannen Eva, kan ju inte bli bättre =)
I lördags kom jag ut, Isa blev väldigt glad men var supertrött såg man, det tar på krafterna att vara ute hela tiden.

Både igår och idag har vi tränat lite lydnad, men Isa har väldigt svårt att koncentrera sig här ute. Det är många dofter och ljud som stör. Men jag ska fortsätta försöka träna lite på samma ställe nu, så hoppas jag att hon kopplar på fokuseringen mer och mer.
Sedan har vi gått hurtiga långpromenader. Jag har fortfarande problem med min fot och kan inte springa. Men då visade friskisledaren Eva mig hur man går stavgång. Så det är min nya grej här ute på landet, fasen vilken träningsvärk jag har, härligt!

Annars verkar Isa ha vant sig med alla hjortar som traskar runt på markerna, räven som springer runt knuten, och människorna som bor runt omkring. Ny kamera har inhandlats så bilder på vistelsen kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Bilde, bilder.... bra störning för isa ju

kram kram, ses snart

2008-06-30 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback