Ledig dag

Igår var jag ledig från jobbet som jag nämnde i det tidigare inlägget. Jag hade otroligt tur med vädret och åkte till stallet tidigt för att det inte skulle bli för varmt. Marcus var med som sällskap/förste fotograf. Tyvärr blev det inga fina huvudbilder på Ninja, då hon har tråkiga insektsbett i hela ansiktet. Detta störde henne även mycket när vi red, så det blev inget långt pass... Stackars lite gick och slängde med huvud titt som tätt för att få bort de irriterande flygfäna.

Efter stallet fick Isa vila lite och jag åkte till stranden för lite solning. Underbart! Sedan var det dax att möta upp Helena och Tisla, Puma fick stanna hemma idag. Vi åkte upp till klubben med massa vatten och visade våra problem för varandra för att bolla idéer. Så himla nyttigt att höra andras tankar! Så nu har jag samlat ny energi inför lydnadsträningen! Sedan åkte vi och och badade med våra varma hundar, men tyvärr trodde jag att batteriet i kameran var slut, så det blev inte så många bilder.
Men några bjuder jag på från dagen!


Isa och Tisla pysslar på i vattnet...


..men Tisla är inte helt sams med vattnet än. (Isa fattar ingenting i bakgrunden)






Mylian har blivit stor =)

Imorrn väntar jobb och sedan drar vi direkt upp till Stockholm för att åka ut på landet på lördag. Åter på tisdag! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback