Bildkalas!

Semestern är över och vi är hemma i Kalmar igen. Det har varit en underbar semester med mycket sol och bad. Vår nya kamera har använts flitigt, och jag tänkte visa några härliga sommarbilder här.




Isa håller krampaktigt i bryggan medan hon försöker nå kotten i vattnet.


Viggo med familj har hälsat på...


..vilket Isa tycker är underbart roligt.




Isa + Viggo = sant  :)






Det har varit soligt...


..och det har varit regnigt.


Och vi har fått träffa Stina i flera dagar! =)

Jag vet inte om det märks på bilderna, men vi har haft det helt underbart. Nu börjar jobba-veckorna på allvar, en ganska stor omväxling för både Isa och oss. Men jag träna ska jag förhoppningsvis hinna med, så vi kommer framåt nångång snart.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Tusen tack för dessa dagar! helt underbart! Vi bara myser med minnena! O skryter om våra dagar i sthlms skärgård =) Ni är guldvärda!

Postat av: Lisa

Vilka fina bilder!!



Är det bestämt att ni flyttar hit nu? Vad roligt i så fall! Vi ser fram emot lite sällskap i form av söt goldentjej och tillhörande matte. ;)

2008-07-14 @ 23:49:56
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback