Solsken och tentaplugg

Isa är fortfarande slö på grund av löpet och har mest legat och vilat denna veckan, mellan promenaderna. Det har inte heller blivit någon aktivering annat än trevliga promenader. I måndags träffade vi upp Helena, Puma och Tisla och gick till vår hage för lite lek. Jag väntade med att släppa Isa tills jag var säker på att ingen annan var där, och hon höll på att krypa ur skinnet när de andra busfröna fick springa fritt och inte hon. När jag sedan släpper henne springer hon i full fart åt ett annat håll än tjejerna, hittar en bra pinne, och lägger sig sen nöjd ner och tuggar. Hm, förstår inte riktigt hur hon fungerar ibland... Men huvudsaken är ju att hon är nöjd =)

Igår skulle jag till Sara och plugga och tog då Isa med mig för att hon skulle få göra nått annat. Jag bestämde mig för att cykla så Isa fick springa med vid sidan. Hon är sååå söt när hon springer där bredvid cykeln, fullständigt superfokuserad med blicken rakt fram.

Idag har det varit en härlig dag med strålande solsken, synd att man sitter och tentapluggar då =( Och att det dessutom är skittråkigt. Men vi hann med en ordentlig och härlig lunchpromenad såklart! Det var mysigt och vi båda njöt av det fina vädret. Vi hälsade på hästarna och Isa roade sig med att skita ner sig som vanligt...

image263

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosen! Skita ner mera så matte får tvätta dej =)/ Pussis Johanna o Viggo

2008-02-13 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback