Ny design!

Som ni ser har min blogg fått sig ett rejält ansiktslyft! Snyggt va =) Hon som hjälpt mig har gjort massa fina designs, klicka här för att komma till hennes sida.

Så var det slut på den här veckan med. De två kommande veckorna kommer att bli intensiva med en mindre och en stor hemtenta, och KARMA-dagen som närmar sig med stormsteg. Nästan bara en vecka kvar! Jobbar jag båda helgerna och vill ju givetvis helst hinna med att träna både mig och Isa. Hmm, varför är det inte lite fler timmar på ett dygn?
Apropå träning känns det som att vi måste backa några steg med Isa. Hon är ofokuserad och lite slöare än vanligt, men jag vill ju ändå inte gå och vänta ännu längre med träningen, eftersom hon fått ett sånt långt avbrott. Men jag måste försöka motivera henne till att hitta glädjen med träningen igen, vilket inte alltid är så lätt. Varken jag eller Helena kände för apellplan, men eftersom jag drack en del igår vågade jag inte ta bilen till skogen, så det blev bruksan med med agility istället. Isa tycker det är roligt, men tröttnade snabbare än vanligt idag. Emellanåt tränade vi lite lydnad vilket gick ganska bra. När hon började tröttna fick hon hoppa lite vilket gjorde henne gladare. Nu har jag bestämt mig för att prova "trampa plattan" till inlärningen av rutan, ska bli spännande att se om det fungerar bättre.

image291
Isa kollar in Tisla som var på sitt busigaste humör idag.

image292
Matte uppskattade inte busfröet, men kom på ett knep som fick henne att fundera lite... "va fan håller hon på med?" undrar Tisla

Kommentarer
Postat av: Helena och boxrarna bus

Men vilken design, snyggt!

2008-02-24 @ 17:45:01
Postat av: Lexie

rikigt snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback