Ensamma hemma...

Imorse när jag drog upp rullgardinen började solen sticka fram på trädkronorna. Det var en sån där bra morgon, där enerign bubblade. Jag tog med mig min träningsryggsäck och traskade upp till bruksan med Isa. Hon var inte lika pigg och glad som jag, men verkade ändå ganska tillfreds med tillvaron.
Jag hade med mig väldigt smaskigt godis idag, korv och köttbullar, och sånt är inte Isa bortskämd med! Men jag ville öka motivationen lite, och det gjorde den verkligen! =) Hon skötte sig jättebra hela passet!
Fria följet: mycket bättre idag! (Gjorde dock endast några svängar, för att inleda passet)
Ställandet: Snabbare än någonsin och hon verkade verkligen tycka att det var roligt att leka med leksaken som belöning, trots att jag hade smaskens i fickan.
Apport: Gick hur bra som helst, vi körde lite fot och hopp med apporten med och hon tuggade nästan ingenting på den.
Fjärrdirigering: Bättre än någonsin.
Kan det blir bättre? Nä! En sån där gång där man verkligen inser att ens humör spelar STOR roll...

Husse drog till fjällen igår så nu är tjejerna ensamma hemma.. Men jag tycker att vi sköter oss ganska bra. Igår bjöds vänner in på fika och invigning av  ny vatten-pipa, och idag har det varit hundträning, gym och skolan som gäller. När jag kom hem från skolan gick jag och Isa en lååångpromenad till vår udde där vi brukar bada på somrarna. Isa njöt av den friska luften och fina utsiken, medan jag fick ett långt och givande samtal med Anna i telefonen.

Nu är vi både trötta och hungriga... dax för mat!

image293
Trött Isa imorse

Kommentarer
Postat av: Karin

fin hund :)

Postat av: Anonym

Fisen då! Är du morgontrött =) Vilken underbar dag ni har haft! Härligt med en så lyckad träning! Kram kram Johanna och Viggo

2008-02-28 @ 21:27:49
Postat av: Linn

oo gud vilka härliga bilder :D !

2008-03-03 @ 17:20:49
URL: http://Linnsies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback