Back in business

Jaa, som jag trodde blev Isa lite dålig av den sk "pinnen" igår. Jag vaknade av att hon satt och hulkade nedanför sängen, men hon verkade ändå komma inldrigt undan märkte jag när jag då gick ut med henne. Efter att ha somnat om och vaknat av att våra gäster (läs Johanna och Danne) åka och köpt bröd, samt gjort en dunderfrukost åt oss (ooops!), åkte jag iväg till bibblan för att fixa lite föreläsningsanteckningar som jag behöver. Väldigt duktigt på en söndag tycker jag själv!

Därefter hade Johanna bestämt träff på bruksan med Eéa, och även jag och Isa följde med. Det var ju så länge sen! Eftersom hon löper höll vi oss på den andra planen, och jag hade inte direkt planerat någon hård-träning, bara försöka mig på kontaken och se vad vi har glömt under vår "separation". Till min glädje verkar vi inte ha missat alls mycket. Hon var as-taggad och lyssnade jättebra. Jag provade lite av varje, och konstaterade att jag behöver träna mer snabba ställanden (i ex rutan och inkallningen) och påbörja vår traggling med fjärrdirigering (hon sätter sig framåt och lägger sig bakåt). Rutan tänkte jag låta ligga tills löpet är över och vi hittar en vettig lösning på vårt problem.
Jag bestämde iaf träff med Eéa på fredag, så får vi se vad hon har att säga. Kul att vara på G igen tycker nog både jag och Isa!

Vill ni se före och efter bilder på Isas trimmning får ni gå till
Moas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback