Kompisar


Bild från sensommaren

I veckan har det mest varit trist väder. Jag har suttit en del på bibblan både idag och igår, men har avbrutit dagen med lite aktiviteter med Isa. I torsdags gick vi en promenad med Helena och Tisla, vilket var uppskattat från båda hundarna (Tislas matte är nämligen också "tråkig" framför datorn). Efter en promenad med Tisla är Isa alltid nöjd! :)

Idag åkte vi till Läckeby för att upptäcka att "vår" lilla väg in i skogen var avstängd (låg stockar ivägen). Så jag fick ställa bilen på ett annat ställe och tänka om lite. Tog med några dummies som gjorde lite övningar på promenaden. När klockan blev halv tre kändes det nästan som att mörkret skulle lägga sig, så vi skyndade tillbaka till bilen.

Imorgon är det HUND-08 på älvsjömässan, och när många hundmänniskor är på väg upp till Stockholm packar jag in mig i bilen för att åka till Göteborg. Vi är fem som åker från Kalmar och sen kommer de andra tjejerna från söder och norr för att fira Stina (och Frida) på deras 25-årsdag. Ska bli såååå kul :) Åter söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback