Stockholm

Nu är vi uppe i Stockholm för lite fix innan skolan börjar. Vi skulle egentligen vara här hela veckan, men en satans förkyldning satte käppar för oss. Vi kom iaf upp sent igår kväll efter en trevlig visit hos norrköpingsborna på väg upp. Isa busade med Viggo, Marcus med Stina och jag höll mig lite i bakgrunden för att inte smitta av mig. Hon har blivit så stor lillgumman :)

Idag har vi varit i mitt gamla stall i Gustavsberg och hälsat på. Så himla kul, det är som att åka tillbaka 5 år i tiden :) Mycket nostalgi och saknad av älskade Eddie som nu finns i malmköping. Tvärr hann vi inte ut på Nämdö denna gång, men Isa har sprungit sig trött i värmdös skogar istället.
Vi återkommer till Kalmar på torsdag eller fredag, hejsvejs!

Uppdaterad med bild på sovande bebis i Marcus famn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback