Skogstur

Idag efter skolan bar det av till skogen. Eftersom det var bruksan igår och imorrn tänkte jag att skogen skulle vara ett bra alternativ för dagens äventyr. Jag började med att gå en ganska lång promenad medans Isa bara njöt av att vara "fri". Sedan stannade vi till och tränade lite jaktapportering.
Tränade ganska mycket inkallning på visselpipan idag. När jag bara står rakt upp och ner har hon lite svårt att förstå signalen eftersom jag tror att hon väntar på ett "hit". Men sedan ställde jag mig lite inne i skogen och lite skymd några gånger, och då kommer hon som ett skott när jag visslar.
Gjorde ett par linjetag som gick bra innan vid körde några sökövningar. Det gick bra och hon verkar fortarande tycka att det är lika roligt =)

Nu på kvällen har jag varit hos Stina och kollat på Idol och Top Model, och fick gosa lite med hennes söta små vita bollar som är och hälsar på henne i några veckor.. såå söta =)

Isa poserar med några av de hämtade dummiesarna
image173

En av de söta bollarna =)
image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback