Fullt upp

Jaa, här har det varit fullt upp så jag har inte alls hunnit med så mycket träning som jag velat och hade bestämt. I onsdags var det ju kurs igen, så då tränade vi. Då handlade det mest om kontakt, fjärrdirigering och fritt följ (det sistnämnad utan hund, jättenyttigt). Sen i torsdags hade vi tenta som jag pluggat till i början av veckan, tror det gick okej. Efter tentan på torsdagen och fredagen red jag och jobbade, så då var det inte så mycket tid till annat heller.
I fredags kväll var boxertjejerna här då matte och husse var på fest, så det var ett riktigt hundhem här =)
Helgen har inte varit mer än jobb, jobb och jobb. Nästa vecka bli det också mycket jobb, men då MÅSTE jag ta tag i träningen mer.. Får inte slappa ihop nu inför tävlingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback