Underbar höstdag

Eftersom jag glömt anmäla mig att jag kunde jobba idag och gjorde det i sista sekund, blev det en dag ledigt idag, vilket aldrig kan skada. När jag vaknade var det underbart väder och morgonpromenad kändes bara lockande. Boo var själv hemma idag, så hon fick vara hos oss istället, så hon fick följa med imorse med.
När jag varit och tränat mitt på dagen (och jobbet självklart hade ringt just då) släppte jag ut hundarna lite så de fick leka av sig lite utomhus. När vi kom in igen blödde Boo mycket om ena tassen och när jag tvättat rent såg jag att hon hade skurit sig i trampdynan. Veterinären som jag pratade med sa att det inte var något akut och ägarna skulle avgöra om de ville komma in med henne. Så jag fick agera veterinär och plåstra om henne tills husse kom hem med hela apoteket.
Efter detta var det dags för mig och Isa att gå ut igen, eftersom vi varit inne hela eftermiddagen med Boo. Såhär dagen efter tävling har hon bara fått en slappardag med långpromenader och kel, så det var ju perfekt väder för detta.
Ikväll har hon fått vara själv några timmar när de övriga i familjen varit på bio.

Tog lite kort under dagen...

Isa kollar in den underbara utsikten...
image186

...och visst var det fin!
image187

Boo och Isa stilla i en sekund samtidigt
image188

Kommentarer
Postat av: Helena, Puma och Tisla

Man tackar för stödet.... fast det går ju som det går, säger som om förra tävlingen: jag har förhoppningar men inga förväntningar. :)Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback