Mer snö!

Imorse när jag vaknade var det återigen vitt på himlen! På marken låg det också lite och på den tiden det tog för mig att gå upp, klä på mig och komma ut var det ett ganska bra vitt lager på marken och stooora flingor som piskade mig i ansiktet av vinden. Isa sprang som en tok runt och nosade runt under snön så hon blev alldeles vit på huvudet. Härligt!
Eftersom hon inte fått mat innan bajsade hon och kissade rätt fort, innan hon satte av tillbaka till huset. Skönt när man själv inte är sugen på nån längre prommis =) Marcus skulle ända ta med henne på en promenad en halvtimme senare.
När jag var ensam beslöt jag mig för att städa köket lite, blir så himla äckligt snabbt där inne. Och helt plötsligt var det skol-dax! idag var det projektmöte innan föreläsningen, och KARMA-möte efter föreläsningen. Mycket att stå i! Så jag fick tacka nej till jobb idag som sved ordentligt i plånboken..

Ikväll ska jag iväg till Stina för lite mys. Eventuellt får Isa följa med och komma ut på lite äventyr. Imorrn är det avslutning på hundkursen och sedan SAHARA HOTNIGHTS =)

Isa imorse på promenad
image206

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

ÅÅå vad mycket snö ni har! Vår har försvunnit! Här är det bara kallt! Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback