Speciell dag idag

Har precis kommit in från vår morgonpromenad, och den var så härlig att jag är tvungen att blogga lite och dela med mig =) (allt för att slippa plugga) Vi gick vår favvorunda vid vattnet och det är så kul att se att Isa fått tillbaka sin energi! Trots att det var väldigt varmt idag höll hon uppe tempot ordentligt runt hela rundan. Och nog är det varmt idag! Jag hade endast linne på mig och ändå svettades jag som f*n, och klockan var bara 8 på morgonen! Helt sjukt härligt!
Isa passade på att bada på alla ställen hon vågade gå i (läskigt att hoppa) och njöt i fulla drag. Bilder följer nedan.
De senaste två dagarna har jag tränat korta pass på ca 20-30 minuter och hon har varit så taggad. Igår fick hon leta lite dummies vilket hon tycker var skitkul. Det lönar sig att inte träna så länge och hela tiden =)

Idag är det även en speciell dag. Min älskade ponny Eddie fyller nämligen år idag. Han är världens bästa häst och jag saknar honom oerhört mycket. Idag blir han lika gammal som jag, dvs hela 24 år. Men han är pigg som attans och lever loppan hos sin fodervärd i malmköping. Mia är guld värd!

Sen vill jag passa på att gratulera Viggo med familj till att han nu fått tummen upp till både fina höfter och armbågar. Grattis! Jag sa ju det ;)

Nää, nu har jag dragit ut den här morgonen så långt det går, nu är det dax att sätta igång med plugget.

image89

image90

image91

image92

Älskade Eddie:
image93

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Grattis Eddie på födelesedagen! Å Kul att Isa är sej själv igen! kram kram

Postat av: Mamma Bitte

Grattis Eddie!
Hade glömt att det var i dag han fyllde år. Tänk vad länge sedan deb bilden togs. Jag tycker han blir ännu finare ju äldre han blir. Gullponken.
Krama Isa och Marcus

2007-05-22 @ 19:31:30
Postat av: Ivanna & Ollie

Jo ganska tråkigt, från Ollies håll är det inte nån fara alls han är lika glad över att träffa Boss. Men Boss har blivit lite tjurig mot hanhundar, eller ganska mycket tjurig. Men sånt får man ta och leva med.
Jag såg att du skrev på msn, var ute då redan. Nästa vecka är jag ganska upptagen, inlämning av uppsats, opponering och jobb. Nånstans däremellan ska jag träffa kompisar som ska flytta samt köra ut mina kläder och dyl till Borgholm. Är ni i närheten av Borgholm får ni höra av er mer än gärna! Kramar

2007-05-22 @ 22:57:54
URL: http://punkrockmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback