Lugn dag med bad

Idag har Isa haft en lugn dag. Jag var borta hela föremiddagen och pluggade lite med Sara på eftermiddagen. Vid halv fem möttes jag och Isa upp med Viggo med familj för att gå en eftermiddagspromenad. Jag tog med dom på vår nya mysrunda vid vattnet, så hundarna fick bada lite också, det har ju varit en fin dag idag. Fick lite kort också som jag lägger in nedan.
Nu ikväll har och några flickor sytt klart våra dräkter till kvastkampen och jag har även sytt en lite för stor dräkt till Isa, måttligt road. Imorrn är det dax för kurs igen, men sen kommer det inte bli någon mer träning den här veckan, utan endast kvastkampen. Men det tyckte Isa var så roligt förra året, så det bli nog bra!

Isa och Viggo spanar efter något spännande
image75
image76

Viggo har hittat världens största "pinne"
image77

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Vilka snyggingar! Tack för idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback