Lugn dag för hund, stressig för matte

Idag har det inte hänt mycket roligt i Isas liv. Marcus gick morgonpromenad och jag åkte till bibblan, åkte hem på lunchen för att gå lunchpromenad. Tillbaka dirket till bibblan och skriva vidare på uppsatsen. Sen gick Marcus ut med henne innan middagen, och vi båda nu på kvällen.
Hon var hur seg som helst när jag var hemma på lunchen. Den vanliga rundan tog längre tid än vad det brukar, hon stannar och luktar ofta, och istället för att springa ikapp, lunkar hon sakta efter. Fast får hon en rolig pinne går det lite fortare, det håller fortfarande i sig =)
Men nu på kvällen vaknade hon till som tur var! Tror hon blivit van vid träning nu på kvällstid, för hon har suttit och stirrat på mig hela kvällen, och går efter mig såfort jag reser mig. När hon märkte att det inte blev nån träning, kom hon fram med favvostrumpan och ville leka. Bra med lite initiativtagande också!

Imorrn är det ytterligare en dag med plugg hela dagarna. Isa är ensam nästan varje för- och eftermiddag nu när både jag och Marcus har så mycket att göra i skolan. Men sen imorrn kväll är det ju kurs, då får vi hoppas att hon laddat lite =)

I helgen börjar husse på sitt nya jobb, och även jag ska jobba, så vi blir borta mestadels av helgen. Förhoppningsvis är det fint väder så alla tjejerna är ute, då kan Isa hänga på dom. Annars är det säkert en snäll själ som vill gå ut med henne på dagen, hon är inte känd för att vara komplicerad.
Nu är det dax för sängen, oerhört trött, har huvudvärk och ont i halsen.. Typiskt när man kommit igång med träningen ordentligt, då blir man såklart sjuk. Hopplöst.

Förresten har jag hittat ett nyttt härligt ställe att möta sin kompisar och kolla på allas bilder! www.facebook.com
Bli medlemmar där och sen är det bara att söka på sina kompisars namn. Jag har laddat upp lite smått och gott där, om nån vill kolla in roliga festbilder =)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Vi kan förbarma oss över lilla Isa fisa i helgen!Säg bara till =) Pussis

Postat av: Helena och Puma

Vi osså.... :)

2007-05-08 @ 23:23:38
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: Hanna

Ni är söta ni.. Tur att man har vänner =)

2007-05-09 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback