Lite uppdatering och bilder

Har inte bloggat på ett tag, har haft fullt upp. I fredags var jag och Isa ute vid värsnäs för att gå en skogsprommis och träna lite på vårt vanliga ställe. Det gick bara bra. När vi kom tillbaka till bilen var Isa ganska varm, så jag bestämde mig för att hon skulle få svalka sig lite i havet innan vi åkte hem. Just då ringde Johanna som precis kommit tillbaka från norrköping, och Viggo var peppad att göra nått efter att ha åkt bil nästan hela dagen. Så hon följde med till vattnet och de busade lite, en mer än den andra =)

Jag jobbade ju i helgen så det vart inte mycket gjort då. I lördags var det dock väldigt fint väder och jag kände för att göra nått utomhus. Jag och Stina var inge sugna på att gå ut och festa, så vi tog Isa med os och satte oss på en brygga och bara stirra ut på havet och pratade om livets alla svårigheter.

Igår var det valborgmässoafton och jag var sugen på att sitta i en proppfylld park med en cider. Men vart var alla? Visste ju visserligen att de flesta dragit till Uppsala eller Lund, men ändå. Jag och Johanna med hundar skulle gå en långprommis ner till stan och kolla på alla aktiviteter utanför kåren. Där satt det typ 2 människor, så vi gick vidare in till stan och kollade lite. På larmtorget var uteserveringarna helt tomma. Då gick vi till vallgraven och tittade och där kanske det satt 5 stycken gäng, ingen man kände. Helt otroligt! Men vi fick en himla promenad iaf =)
På kvällen var vi hos Johanna och Danne med fler och grillade och hade det trevligt, sedan drog vi vidare till Annelie som hade förfest och vidare till kåren. Där var det människor iaf =) Skitkul!

Idag har jag faktiskt varit oförskämt pigg för att vara en "bakisdag". Jag gick en lång promenad med Isa och konstaterade att jag faktiskt fått mig en ny favoritrunda! Supertrevlig och lagom lång, kan göras längre om man vill det. Kom även att tänka på hur himla vacker natur det finns häromkring, vilket hundparadis! Det kommer blir jobbigt när man nångång flyttar tillbaka till stockholm att hitta fina hundstråk...

Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna.

Isa på skogspromenad
image53

Isa och matte i skogen
image54

Viggo och Isa badar
image55

Stadprommis, här nere vid det vackra slottet (koppel på alla hundar ett måste)
image56

Med oss hade vi Johanna och Viggo
image57

Isa tog sig friheten att bada lite på vår 1.maj promenad på vårt nya favvoställe =)
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback