Kursen igår

Strax innan klockan 18 bar det iväg mot Öland och Borgholm för att träna igen. Den här gången följde husse också med, vilket är trevligt! Det är man inte bortskämd med.
Upplagget på träningen var bättre igår och man fick mer gjort kändes det som. Först var vi ute en timme, sen fika, och sen träning en timme till. Vi jobbade i par och hade endast ute en hund i taget, så den andra kunde hjälpa föraren med sin hund. Hon som jag arbetade med fick gå bakom och säga till när Isa satt rätt och fel. Jag har skärpt mig mycket med blicken själv, så Isa var också mycket bättre!
Sen körde vi lite inkallning med störning, min partner stod på mitten och lekte med en boll, men hon sket i henne och kom till mig. Alla moment vi testade gick bra och hon var väldigt alert Tror det var för jag hade mumsiga köttbullar som godis, av dom fick hon mycket motivation.
Sedan jag jag min medhjälpare med hennes hund ett tag. Vi avslutade med en platsliggning som gick bra för Isa. Hon låg lite konstigt och jagade myggor som satt i hennes ansikte, men hon rörde inte kroppen för det.
Kursen drog ut lite på tiden och vi var inte hemma förrns strax för klockan 22. Då var man lagom trött, jag som hade tänkt fortsätta plugga på kvällen... Imorse var det upp i ottan för att jobba några timmar på morgonen, men nu är det dax att sätta fart med plugget igen. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad mycket du har just nu. Skall bli så himla kul att träffa Isa,dig och Marcus snart.
x.tra knus till Isa

2007-05-10 @ 19:53:52
Postat av: mamsen

Vad mycket du har just nu. Skall bli så himla kul att träffa Isa,dig och Marcus snart.
x.tra knus till Isa

2007-05-10 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback