Åååå så bra!

Vilken härlig dag. Klarade tentan (vilket jävla flyt man har ibland) och uppsatsen är inlämnad och opponeringen gjord. Nu återstår bara ett par timmar på detta pluggår och jag känner mig heeeelnöjd. Klarat mig mer än galant kan man väl säga. Och hela veckan känns så himla bra. Ikväll var det buffé på Mollys och sen sjukan, imorrn är det picknick i vallgraven och sen eventuellt utgång och på lördag är det fest. Har även fått jobb fre, lör och sön vilket ger gött med cash. Dessutom var jag på möte igår på jobbet då jag fick mitt sommarschema, hur soft som helst =) Ledig i augusti så jag kan ta välförtjänt semester, det lönar sig att jobba extra året runt. Dessutom har jag inte många timmar i veckan så förhoppningsvis kan lilla Isa stanna med oss i sommar.
Nu innan Mollys tog jag och Johanna en tripp till bruksan för träning. Belv int ejättemcyket för vår del men blev bla kommenderade av Johanna. Det gick superbra med kontakten, lite värre med vänstersvängarna, men det löser sig alltid. Sedan avslutade vi med en plats med tre andra hundar som gick alldeles utmärkt, Isa har ingen tendens att resa sig.
Mmmm, allt känns bra just nu, lever loppan!

Kommentarer
Postat av: Helena och Puma

Grattis, grattis och mer grattis. :)

Postat av: Johanna och Viggo

jag är med ledig i augusti! Välkomna till Norrköping på en tur =)

2007-06-01 @ 11:50:50
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback