Jobb och besök

Den här veckan har vi besök av Marcus pappa och hans Gittan. De kom ner med husvagnen och ska campa här tills nästa tisdag. Efter jobbet i tisdags åkte jag direkt dit (Marcus var ledig) och fick äta god middag och drack té till Allsång på skansen. Det var trevligt! Det känns mer som sommar då när man gör lite "somriga och annorlunda saker".

I onsdags var jag ledig igen och började dagen med att lämna in bilen till service. Fläkten har ju gått sönder så jag har varit tvungen att åka med rutorna nere för att det inte ska imma igen =) Sedan åkte jag och tränade innan det bar av till skogs med Anneli, Karin och Elsa för att plocka ännu mer blåbär. Elsa och isa hade lika kul som alltid och Isa blev ännu mer blå på sin vita päls än sist. Såg inte klok ut.

Nu har både Marcus och jag jobbat i två dagar så Thomas och Gittan har varit ute med Isa på dagarna. Tyvärr så har de båda åkt på halsfluss, vilket inte är kul att ha på semestern. Och nu har även jag börjat få känningar av halsont, vilket inte skulle vara bra. Jag blir ju helt sänkt när jag är sjuk... Idag efter jobbet gick jag, husse och Isa upp och hämtade bilen och åkte sen till Svinö för att simma lite (inte vi alltså). För första gången på länge var det en fin kväll och många bilar åkte över bron mot Öland i hopp om några fina dagar.

image146

Laddad och blöt
image148

Kommentarer
Postat av: Viggo med flock!

Sötnosen! Saknar er!! KOmmer ni å hälsar på oss på Öland? kram kram Viggo och Johanna o Danne!

2007-07-14 @ 16:29:30
Postat av: Hanna

Viggo, Johanna och Danne: Vi kommer gärna och hälsar på er i veckan! Vi får höras mer om det =) Kraaam

2007-07-14 @ 18:15:06
Postat av: Helena, Puma och Tisla

Vad sägs om ett sökpass nästa helg efter denna, har ni tid..?
Kram

Postat av: JOhanna, Danne och Viggo

Hej på er! tack för en härlig dag i Böda!! Kramar till er!

2007-07-20 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback