Snö i kalmar

Idag när jag gick upp var det massa snö ute! Helt fantastiskt! Mindre fantastiskt var det när sökträningen blev inställd.. igen! Tredje gången gillt trodde jag, men inte. Jaa, finns inte mycket att göra.

Allmänt förvirrad försökte jag planera min dag, den första och sista söndagen på länge jag faktiskt kan göra någonting. Jag begav mig till maxi för att införskaffa mig en pulka, tillsammans med 100 andra hysteriska människor som tänkte precis likadant som jag =) Marcus åkte iväg till klättringen efte det och jag hade stora planer för eftermiddagen, men picknick och pulkaåkande.. När jag inte fick tag i nån som ville hänga med bestämde jag mig lite halvt att jag minsann ska åka själv! Joo, jag skulle minsann ut och leka i snön. Men efter ett tag kändes det inte lika kul. Hur roligt är det at tsitta ute i skogen helt själv och dricka té? Nää, inge kul. Så pulkan kom inte alls till användning och Isa hade bara varit ute en fjuttig liten promenad till maxi, och fått leka lite utanför huset. Vilken misslyckad dag!
När Marcus kom hem drog jag med honom på den vanliga promenaden i skogen. Tog för en gång skull kameran med mig, bilderna kan ni se nedan!

Under veckan har jag kommit igång med gymträningen ordentligt och styrelsemöte med husse har blivit av. Vi kom fram till mycket bra saker och det känns som vi blickar framåt nu, skönt!
Igår jobbade jag, det var lite jobbigt faktiskt, mycket folk i varuhuset och lite personal. Marcus åkte till Borgholm med kompisar för att spana in en outlet-butik som var öppen. Han köpte ett par Converse skor för 200kr (!)  coh en snygg We-tröja för 200 kr till mig! Inte klokt va billigt!

Imorrn drar veckan igång igen. Kl 10 ska jag träffa Camilla och Nora för träning på lindö. Ska bli skoj!

Bilder från idag:

fin bild

154400-8

154400-9

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken snyggis tjej hälsar en glad labbepojk! Tack för en trevlig promenad och lekstund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback