Lista...

Jag har fått uppmaningen av Tove att svara på denna lista:

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Började prata finlandsvenska på fyllan. Varit lite schizofren när det gäller mitt namn, Gullan eller Hanna. Har ej ännu rett ut detta, förhoppningsvis kommer det under 2007. Badade i kanalen  utanför kåren i början av maj månad med någonting som skulle likan en flotte, bara att flotten var under vattnet.

Såklart blivit mer intresserad av träning med Isa =)

Vilka länder besökte du?

Frankrike (genom danmark, tyskland, skåne och schweiz). Till Chamonix med tjejerna för exakt ett år sen! Åå, va kul det va! Finska Gullan väcktes i Hanna =)


Vilka låtar kommer för alltid påminna dig om 2006?
Bob Sinclair - Love generation, Alla mando diao låtar, Boten Anna, Hips dont lie, Black eyed peas - My hump (otaliga danser) och många många fler.. ungefär alla som hits som varit..

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
1 000 000 kronor som jag hade vunnit på triss, fast jag satsar på detta år istället!

Hur höll du dig från att bli galen?
Det som alltid hjälpt mig.. alkohol =)Nej, men det är väl min lilla familj och vänner.. är alltid där =)

Vem var den bästa nya personen du träffat under året?
Gullan och sångaren i Mando diao (nåja, träffat och träffat, men ändå)
.

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Absolut! Har haft ett superår!

Förhoppningar om 2007?

Spännande år med resor och mer pengar (eftersom jag fått jobb) Att det ska går bra med träningen såklart!

Vilket datum 2006 kommer du att minnas och varför?
massa roliga datum, kommer inte ihåg alla...

Vad gjorde du på din födelsedag?
Mina söta föräldrar kom hit och vi var ute på stan och shoppade til mig (ett av dom bästa datumen) samt var ute och åt på kvällen.. Riktigt trevligt!

Jag hoppas på ännu ett toppenår i kalmar 2007, med mer ledigt i sommar och att det fortsätter gå så bra i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback