Äntligen kom snön...

.. till både hund och mattes förtjusning! Däremot kom kylan också, vilket gör det mindre trevligt att vara ute och träna. Det blir långa promenader istället!
Igår åkte jag och Helena upp till Värsnäs för att utforska nya vägar.. Hittade dock inga, förutom en liten stig som vi provade. Men det var skönt att komma ut och känna lite vinterkänsla.
Efter det var jag duktig och åkte på jympa, eftersom gymintroduktionen blivit dubbelbokad.

Idag har jag varit ute 4 timmar med Isa uppdelat på två promenader. När jag vaknade gick jag en långis på
1 1/2 timme. Sedan på eftermiddagen träffade jag Ivanna och vi gick till bruksan och tränade lite. Belv dock väldigt kort, pga av otaggad matte och kylan. Hann dock med en platsliggning som faktiskt gick bra! Trots att Ollie gick iväg en gång så låg hon kvar och tittade på mig. Jag avbröt efter en dryg minut för att inte misslyckas. Jättekul! Kanske håller det på att vända nu..

Sedan fortsatte vi promenaden och var borta i hela 2 1/2 timme.. Så nu är vi riktigt trötta! Och jag som ska iväg till gymmet kl halv sex.. Hmm, blir intressant! Under promenaden fick jag även ett samtal att resultatet från kalkyleringstentan låg ute, så jag skyndade mig hem för att mötas av ett stort och trevligt VG. alltid lika kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback