Trött efter jobbhelg

Seeg dag idag.. eller snarare seg helg. Jobbat lördag söndag och tiden har gått fruktansvärt långsamt, iaf idag. Det blev lite sent igår, Linn och Pontus var här och vi spelade spel, tittade på melodifestivalen och drack vin....till kl halv 2. Var riktigt tröttt imorse.

Isa har haft en händelserik helg trots att matte har jobbat. I lördags följde Marcus med tjejerna och tränade sök (joo, jag hade ett finger med i det beslutet) och det hade tydligen gått bra! Sedan kom ju grannarna hit med sin lilla blandis Boo, som äääälskar Isa. Så hon fick ju inte vara ifred mycket på kvällen heller. Imorse när jag skulle gå ut med henne var hon så trött att hon inte ville varken kissa eller bajsa, bara in och få mat och gå och lägga sig igen.
Sen idag var det ju söndagspromenad med Husse-gänget och lite lek med Boo efter. Det är skönt, då slipper jag engagera mig så mycket i henne när jag kommer hem från jobbet. Nu ska jag äta, bada och lägga mig tillrätta i soffan.. skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback