Spår, sjuk och snö

I går begav jag mig ut till värsnäs för att spåra tillsammans med Ivanna. Isa har ju haft en riktigt tråkig helg då jag har jobbat hela tiden, så hon behövde verkligen komma ut. Visserligen var vi på bruksan på söndagskvällen innan jag skulle hämta Marcus på flygplatsen, men då var hon så uppspelt så att hon bet mig i fingrarna när vi busade med repet.. AJ! Efter det vart det inte mycket tränat.

Vi la våra egna spår eftersom ingen av oss spårat på ett tag. Vi var i en jättefint spårskog, hängde dock massa snitslar upp i alla träd. Tar man inte med sig dom hem?? Inte speciellt fint med plastbitar i varenda träd. Isas spår var ganska långt med en vinkel och 5 föremål.
Medans spåret låg gick vi en promenad och hundarna busade av sig ordentligt. Så söta ihop!

Sedan  tog vi spåret. Jag har köpt ett nytt spårsele till Isa som passade jättebra! Hon hade lite bråttom och gick drygt en meter förbi varje föremål innan hon kände vittringen av den och vända för att markera. Annars följde hon spåret galant!

När vi kom hem hade vi varit ute i 11/2 timme och jag bytte snabbt om för att hinna till ett jympapass kl 17. Det var inte så jobbigt och jag kände mig redo för en ny träningsvecka. Men efter duschen började jag känna mig lite stel i kroppen och lite allmänt nere. Sen fick jag ont i halsen. Som fan. Gick och la mig och soooov till skolan började nästa dag kl 12 (försökte gå upp, men var så sänkt) Åkte till skolan i hopp om att allt skulle kännas bättre, men väl där hade vi en skåning som pratar väldigt fort så jag hängde ju inte med för fem öre. Hem igen och till sängs.
Nu när jag gick upp såg jag att det har kommit massa snö igen! Trevligt! Släppte ut Isa som var precis tokig och sprang runt runt. Sötis.
Nu får vi hoppas att det blir en förkylning av det halsonda så jag kan träna imorrn och speciellt SÖK på torsdag med Johanna, Ivanna och Karin. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback