Så tråååkigt

Usch vilken natt det har varit! Har vaknat varje gång jag svalt, så ont har jag. Och så har jag haft feberdrömmar, då sover man aldrig bra. Plus att Marcus låter så himla mycket i sömnen när han är förkyld. Slutade med att jag tog mitt pick och pack och la mig i gästrummet tillsammans med hunden. Där sov jag lite bättre, men vaknar ändå titt som tätt.

Jag har fått skrivit lappar till Marcus hela dan eftersom jag inte kan prata.. Känns väldigt fånigt och trist, är ju rätt pratglad av mig.
Och nu när det har kommit så mycket snö vill Isa bara vara ute, men jag kan inte ha henne lös eftersom jag inte kan prata med henne. Hon sitter och tittar ut och tittar på mig om vartannant, stackarn. När det slutat snöa ska jag föröska gå en liten vända med henne.Tänk vad en ond hals kan ställa till med!

Åkte en tripp förbi apoteket och handlade massa smärtstillande som inte verkar funka så bra på min sjukdom. Köpte även soppa och bananer som jag kan mosa och få i mig. Te, glass och soppor funkar. Gör det lika ont imorrn är det farbror doktor som får göra halsprov och se om det är virus eller bakterier. Egentligen hoppas jag på bakterier, för då får man pencillin och blir frisk snabbt! Sist jag hade såhär ont i halsen hade jag det i nästan en vecka, och jag var hos doktorn och då var det bara visrus. Så det var ju bara att bita ihop och vänta ut den j*n...

Kommentarer
Postat av: Johanna

isch vad tris! Du får skynda dej å krya på dej så du orkar imorn!

Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre snart. Jag kan se Isa med stora frågande ögon undra varför du ligger i sängen och mår dåligt. Stackars dig och henne.
Är själv ganska sänkt just nu, håller på att få din fars infektion. Krya på dig snabbt.
Kramis mamma

2007-02-07 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback